Sade

Günaydın.. Güzel bir gün diliyorum.
" Bir sokakta uzun uzun yürümeye inanıyorum. Sadakatli insanlara. Çıkarsız ilişkilere. Birbirinden medet ummak zorunda hissedilmeyen dostluklara. Çoklu sadakat efsanesine. Otobüste kitap okumaya; insanların sesini kısmaya, müziğin sesini açmaya.. "
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir şey.
- Sorun nedir? - Delirmek üzereyim. - Fakat neden? - Acı çekiyorum. - Ne yapabilirim? - Hiçbir şey.
Edebiyat
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla..
1000Kitap
Gece, her şeyin üzerini örter diye düşünür insan. Oysa gecenin örttüğünden çok hatırlattıkları vardır. Hatırlatırken sarstıkları, sarsarken suskunlaştırdıkları, suskunlaştırırken acıttıkları.
1000Kitap
Yapayalnız dolaşıyor bu çağın insanı. Çünkü birlikte yürüyecek kadar güvenmiyor kimse birbirine.
1000Kitap