Başlangıçta yazarımızdan "kadınlar ve kurmaca" başlıklı bir konuşma istenmesine şahitlik ediyoruz..Kadınların edebiyattaki yerinin neredeyse olmadığından yakınan yazarımız çalışın,yoksulluktan kurtulun,kendinize ait bir odanız olsum ve yazın diyor..Bunu yaparken kadına yaşatılan baskı,şiddet ve bastırılmışlığa gönderme yapıyor.Bu kitapla ilgili aslında uzunca yorum yapabilirim ama okumayan arkadaşlarıma spoiler vermek istemiyorum ve okumayanların bir an önce okumasını tavsiye ediyorum.Bakıldıgında123 sayfalık bu kitap üzerine günlerce konuşulabilir ve tartışabilinir.