bak, elma ağacından kocaman bir arı fırladı. yasamak için ne kadar muhteşem bir yer; elma çiçeği! rüzgarda sallanırken içine girip uyuduğunu düşün. eğer insan olmasaydım, sanırım arı olmak ve çiçeklerin arasında yaşamak isterdim.
en büyük kusuru bir işin ortasındayken hayallere dalması ve azar işiterek ya da bir felaketle karşılaşarak aniden dünyaya dönene kadar her şeyi unutmasıydı
bir kitapta gülün adı ne olursa olsun, yine aynı güzellikle kokacağını okumuştum ama buna hiçbir zaman inanamadım. bir güle deve dikeni veya kokulu lahana derseniz, yine aynı güzellikte olacağına inanmıyorum