"Çevrelerindeki dünya çöküp harabeye dönerken,her tarafı bu çöküntünün tozu dumanı sararken bu aşağılık yaratıklar içlerindeki vahşiliğin dizginlerini salmış, savaşıyor,içiyor ve ölüyorlardı.Ne fark ederdi ki zaten?Herkes ölüyordu nasıl olsa; iyisi de,kötüsü de, güçlüsü de,zayıfı da,hayata dört elle sarılanı da,yaşamı aşağılayanı da...Herkes göçüp gidiyordu.Her şey göçüp gidiyordu."