dilara

dilara
@dlrdkmnn
Edebiyat Araştırma Tarih
Yalnızlık gece ayazında beklemek gibidir. Isınmak için güneşin doğmasını beklersin Ama o güneş hiçbir zaman doğmaz. Yalnızlık bulmadığımız sevgiyi başka yerlerde aramak gibidir
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Senin o gülen yüzüne serseri kalbim Tutamıyorum zamanı 🤍
Şarkı Değil Daha Başka Bir Şey
Sokakları caddeleri gezdikçe anlıyorum Yalnızlığın tadını...
Hayata Dair
Kimseyi sevecek nedenim yok Net.
1000k
En cok gitmekten nefret ederim Gün geçtikçe anlıyorum Kalabilmenin zararlarını Gitmeyi sevdim Kalmaktan daha iyi geldiğini Farkettim Gitmeler en cok iyi geldi Kalmaktan cok
1000k