Yalnızlık gece ayazında beklemek gibidir.
Isınmak için güneşin doğmasını beklersin
Ama o güneş hiçbir zaman doğmaz.
Yalnızlık bulmadığımız sevgiyi başka yerlerde aramak gibidir
En cok gitmekten nefret ederim
Gün geçtikçe anlıyorum
Kalabilmenin zararlarını
Gitmeyi sevdim
Kalmaktan daha iyi geldiğini
Farkettim
Gitmeler en cok iyi geldi
Kalmaktan cok