dilara

dilara
@dlrdkmnn
Edebiyat Araştırma Tarih
İnsan içindekileri yaşar, böylece dışa ister istemez halini belli eder ettirir lakin anlayan hisseden olmadığını idrak edince kendi kendiyle kalır belki özgür hissetmez o an ama kendiyle kaldığında yüzleştiğini gerçekle daha hafif acısı kalır ...
İnsan ve Hayat
Reklam
Yaşadığım hayat içinde, bana okuduğum her kitabın, içinde olduğum ortamlar, okulum, dershanem, kütüphane de ve diğer mekanlar bir şeyler öğrettiğinin kanısındayım görüyorum dinliyorum düşünüyorum ve karar anım geliyor, hiçbir şey boşuna değil, olmadı, olamaz.
Düşünce
İçimde bir ürperti bir titreme Göğsümde saplanan bir üşüme Felaketin en dibinde Sırtım başım dik şekilde Nefesimi soludukça Ölüm'e aşık oluyorum O'na gitmek derdim Amma velakin bir şey vardır Ben onu unutmuş değilim Gözlerimin içinde bir ay ışığı gibi saklı Hayatta ki günlerim, haftalarım ve yıllarım Aklımda bir zehirli ok gibi Yaradanın sözü Ağlayacağım Ağlayacağım Hıçkıra hıçkıra Biteceğim Biteceğim Ve yine Yaşayarak dirileceğim öleceğim.......
Aşk
Bitmez bilmeyen huysuzluklarım Eğlencelerim, Zevklerim, Mutluluklarım Kıskançlıklarım, Kavgalarım, Kızgınlıklarım Öfkelerim, Hüzünlerim Mutsuzluklarım Sabırsız oluşlarım Velhasıl yaşama tek gelişim ... 🤍🐞
Şiir