Dilara Küyük

"Bunu yapmamak için elimden geleni yapmama, tüm söylediklerime ve yaptıklarıma rağmen sana hala çok aşığım." "Öyle davranmıyorsun ama." "Çünkü hem seni sevmek hem de halkıma iyi bir kral olmak.. İkisini aynı anda nasıl yapacağımı bilmiyorum ve bu, kılıca dahi dokunmadan her gün verdiğim amansız bir savaş. Ama şimdi anlıyorum ki eğer bu seni kaybetmek anlamına geliyorsa asla kral olmayacağım." "O halde bu gece beni sev ve yarın olman gereken kral ol."
Reklam
8/10
·506 syf.··
2024 57. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 31 Mart 2024 12:27
Uzun zamandır hiç bu kadar hastalıklı bi ilişki okumamıştım gerçekten. Baştan sona toksik, hatalarla dolu ve sorunlu bi ilişkinin bir bölümünü 'sürecini' okuyoruz. Ve öyle böyle değil, hatalarla dolu gerçekten. Eğer bu kadar aptallığa tahammülünüz yoksa nefret edersiniz bu kitaptan. Ben şahsen kitaptaki karakterlerden ve olaylardan çok yazarın kalemine aşık oldum, o betimlemeler, o duygu düşünceleri okuyucuya akıtması vs çok iyiydi. Bu kadar iyi yazılmasaydı konu çöp çünkü. Gossip girl vibeı var mıydı evet vardı. Zaten bu über zengin hayatların çalkantıları dramaları aşırı benziyo ne kadar farklı yazmaya çalışılırsa çalışılsın, malzeme aynı bi kere. Yazım güzel olunca ne olsa okunuyo ya, bu kitapta bunun en büyül örneklerinden biri oldu benim için. Dizi izler gibi okudum hemen bitti sevdim ben, diğer kitapları da okurum zaten Daisy'yi daha cok merak ediyorum ve Magnolianın tam zıttı bi karakterdir inş diye dua ediyorum. Kitap toksik olduğu için(her anlamda) yapacağım yorumlar hep olumsuz malesef, ama yanlıs anlasılmasın sadece gercekleri söylüyorum bu kitabı sevmediğim anlamına gelmiyo spoilerda var biraz dkfkfl Bj pisliğin teki evet ama ben Magnoliayı hiç sevemedim. Ya zaten kitapta kimseyi favorim olarak gösteremem kimsenin bi derinliği yoktu. Derin olan tek şey Bj/Magnolia ilişkisinin hastalık seviyesiydi. Magnolia tam anlamıyla boştu, şımarıktı. Yani ok Bj hatalı baştan, ama hem birleşmeyelim güvenmiyorum hemde hep yanımda olsun bi de kimseyle görüşmesin dersen üc yıl boyunca her seyin bu kadar boka sarması doğal gayet. Tomla yaşadıkları vs cok gereksizdi hele bi de ona duygular beslemesi vs sinir oldum cok omurgasızcaydı, Bjden istediği ve beklediği her şeye tersti kendi yaptıkları. Herkese açık kapı bırakıp salağa yatan karakterlerden nefret ediyorum o yüzden ona
Magnolia ParksJessa Hastings · Also Industries · 202197 okunma

Dilara Küyük

, bir kitap okudu
8/10
·506 syf.··
22 saatte okudu
·
2024 57. kitabı
Jessa Hastings
4.9/10 · 97 okunma

Dilara Küyük

, 2024 okuma hedefini güncelledi.
2024 OKUMA HEDEFİ
111/105 kitap - %106 tamamlandı
111 kitap okudu
105 kitap
46,2bin sayfa
35 inceleme
54 alıntı