Dilara Küyük

Dilara Küyük

, bir kitap okudu
7/10
·336 syf.·
24 saatte okudu
·
2024 9. kitabı
Devney Perry
8.2/10 · 1.323 okunma
Reklam

Dilara Küyük

, bir kitabı yarım bıraktı
%95 (320/336 syf.)
Jessica Pennington
7.2/10 · 97 okunma
7/10
·368 syf.··
2024 7. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 14 Ocak 2024 18:56
Baştan belirtmek isterim ki yorumum spoiler içerebilirr. Kitabı hiç fikir sahibi olmayarak okumaya başladım yorumların hiç birini okumadım booktokta falan görünce direkt geçtim ve sonunda fırsat bulup okudum. Böyle sıfır spoiler ile başlayınca 24.bölüme kadar olan kısım gerçekten beni benden aldı, her ne kadar Ceciliayı pek sevemesemde Seanla aralarındaki o tutkuya bayıldım okurken. Gerçekten bütün sayfaları o kıvılcımları hissederek çevirdim ve uzun zamandır fantastik dışında böyle heyecanlandıran bi kitap yok beni diye düşünüyordum ki tam 24. Bölüm ve özellikle 25 ve devamında bütün hevesim kursağımda kaldı. Cecilia sen ne salak ne doyumsuz bir karaktersin gerçekten yaptığın şeyler ve kendini inandırdığın gerekçeler o kadar basitleştirdi ki seni gözümde sinir olarak geçtim resmen sayfaları. Sean senin neyine yetmedi diyerek sarsmak istedim omuzlarından. Dominic ortalamaydı benim için ama Sean'a bayıldımmm, her ne kadar asla iki erkekle de olan manipülatif konuşmaları ilişkileri vs beğenmesemde ikisinin karakterine de çoğu yerde sinir olsamda Seanın o tutkulu aşık halleri beni benden aldı. Ve büyük sır benim için fos çıktı. Ehh bu muydu dedim okuyunca. Yazar gerdikçe gerdi okurken meraklandırdı ama sonuş boştu bence. Bu kitap için olmasada ikincisi için baya spoiler yedim malesef bugün o yüzden onu okur muyum ıdk, yine de 24. Bölüme kadar olan kısım benden 7 puanı kopardı.
SürüKate Stewart · Olimpos Yayınları · 2023459 okunma
8/10
·416 syf.··
2024 6. kitabı
·
10 saatte okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2024 22:32
İlk başlarda yazarın anlatım şeklinden ve çeviride seçilen kelimelerden dolayı gerçekten çok zordu okumak ve olayların içinde kalmak ama konusunu beğendiğim için bi şans verip bırakmadım devam ettim ve vaaay dedirtti bi yerden sonra. İlk 200 sayfayı geçtikten sonra su gibi akıyo devamı. Çok beğendim gerçekten. Sonlara doğru sır üstüne sır çıktı ortaya kime neye güveneceğini şaşırıyo insan, hiç beklemediğim şeyler oldu cidden çok iyiydi. SPOILERRR Celeste'e baştan itibaren hiç ısınamamıştım zaten. Bi haltlar olduğu cok belliydi (bu kadar güvensizlikler üzerine kurulan bi dünyada Celestein böylesine güvenilir bi arkadaş olması?! bu açıyla bakınca barizdi yani ondan bişeyler çıkıcağı. Ve aşk üçgenlerinden nefret ediyorum ya hep Grimle olsun istedim kitap boyunca Oroya ısınamadım ama sonradan ortaya cıkanlar ve Oronun sessiz sedasız kendi kendinw Islaya aşık olması <3 kafamı karıştırdı fjfhfkf
LightlarkAlex Aster · 2022246 okunma