Baştan belirtmek isterim ki yorumum spoiler içerebilirr. Kitabı hiç fikir sahibi olmayarak okumaya başladım yorumların hiç birini okumadım booktokta falan görünce direkt geçtim ve sonunda fırsat bulup okudum. Böyle sıfır spoiler ile başlayınca 24.bölüme kadar olan kısım gerçekten beni benden aldı, her ne kadar Ceciliayı pek sevemesemde Seanla aralarındaki o tutkuya bayıldım okurken. Gerçekten bütün sayfaları o kıvılcımları hissederek çevirdim ve uzun zamandır fantastik dışında böyle heyecanlandıran bi kitap yok beni diye düşünüyordum ki tam 24. Bölüm ve özellikle 25 ve devamında bütün hevesim kursağımda kaldı. Cecilia sen ne salak ne doyumsuz bir karaktersin gerçekten yaptığın şeyler ve kendini inandırdığın gerekçeler o kadar basitleştirdi ki seni gözümde sinir olarak geçtim resmen sayfaları. Sean senin neyine yetmedi diyerek sarsmak istedim omuzlarından. Dominic ortalamaydı benim için ama Sean'a bayıldımmm, her ne kadar asla iki erkekle de olan manipülatif konuşmaları ilişkileri vs beğenmesemde ikisinin karakterine de çoğu yerde sinir olsamda Seanın o tutkulu aşık halleri beni benden aldı. Ve büyük sır benim için fos çıktı. Ehh bu muydu dedim okuyunca. Yazar gerdikçe gerdi okurken meraklandırdı ama sonuş boştu bence. Bu kitap için olmasada ikincisi için baya spoiler yedim malesef bugün o yüzden onu okur muyum ıdk, yine de 24. Bölüme kadar olan kısım benden 7 puanı kopardı.