Bu kitap kesinlikle bu mükemmel kapağı haketmiyo. Tamam, zaten bu tür kitaplarda genelde mantıklı, aklı başında kadın karakterler görmeyi beklemiyorum ama bu kadar boş ve sinir bozucu olan bi karakteri de en son ne zaman okumuştum hatırlamıyorum. Dallas senin yanında Romeo bile kendini daha sevimli kıldı gözümde, o kadar sinir bozucuydu yani seni okumak. Zaten son zamanlarda dozunda bir smut okumak imkansız oldu, sonunu görebildiğim smut kitap yok denecek kadar az gerçekten. İnsanlar smut diyince neden illa bu kadar iğrenç ayrıntılar vermek/yazmak zorunda hissediyo kendini anlamıyorum. Ayrıcaa bana mı denk geldi bilmiyorum çeviri iğrençti hatalarla doluydu, son okumasını/düzeltmesini kim hangi kafayla yaptı bilemiyorum. Yinede herrrr şeye -Dallas'a ve Romeo'nun pisliğin teki olmasına rağmen- kitap kendini bi noktaya kadar okuttu, baya akıcı şekilde hemde. Bu yazarlar bence herşeyi geride bırakıp romcom türüne yönelsinler çünkü bazı yerlerde kahkaha attım, espriler çom iyiydi. Özellikle oğlanların mesajları kitapta en sevdiğim-tek sevdiğim?- yerler oldu. Yine de eğer ikinci kitap Ollie hakkında olucaksa okurum belki, sırf mizah anlayışından dolayı.( tabii yine kapağına aldanıp almak yerine pdf ya da ing olarak okurum büyük ihtimalle. Ama tabiki Herkesin zevkine saygı duyuyorum, asla anlayamamakla birlikte 10 puan verenlere bile.