Aradaki yaş farkı çok fazla olunca malesef kitap ne kadar akıcı olursa olsun ilerlemiyo benim için, gerçekçi bulamıyorum duyguları. Ayrıca Willa benim için fazla uçuk bir karakter, kitapta deli dolu pervasız ve sevimli gösterilmek istenmiş ama bence çizgiyi biraz aşmış ve basitleştirmiş yazar, malesef sevemedim :/