Hayat bir yolculuktur.
Mutlu olmadığınız duraklarda fazla oyalanmayın.
-Alıntı
.
.
.
.
Terazi Kadını,
Sanatsever,Doğasever...
Yeşil ve maviden ilham alan bir biyolog
Daha derin bir kitap olmasini beklerken malesef masalsi bir kitap çikti karsima.Kurgu güzel,farkli ama sirf yarida birakmamak icin okudum.Bu nedenle çok fazla bir yorum yapamiycam.