Hayat bir yolculuktur.
Mutlu olmadığınız duraklarda fazla oyalanmayın.
-Alıntı
.
.
.
.
Terazi Kadını,
Sanatsever,Doğasever...
Yeşil ve maviden ilham alan bir biyolog
Yıllar önce okuduğum bir kitaptı. Tekrar okudum.
Hayallerini yaşamak isteyen bir çoban rüyaları üzerine yola çıkar. Hiç bilmediği şehirlerde yaşar,yeri gelir parasiz kalir ama asla vazgeçmez hayalinden.
Bu yolda kendini keşfeder,aşkı keşfeder..
Hazinesi ne onu da size bırakıyorum.:) Iyi okumalar.
Bazen hepimiz şöyle düşünmez miyiz?
Acaba yıllar önce şu seçeneği degerlendirseydim acaba bugün nasıl bir hayatım olurdu?
Ya da beni bugüne getiren hataları yapmamış olsaydim neler değişirdi?
Her bir değişiklik binlerce farklı sonuca sebep olurdu herhalde.
Acaba biz o farkliliklardan ne kadariyla mutlu olabilir ve ne kadar o hayatta kalmak isterdik?
Yazar da kafamızdaki bu sorulari yanitlarcasina yazmış bu kitabı. O anlamda ben beğendim,severek okudum.Tavsiye ederim.