Hayat bir yolculuktur.
Mutlu olmadığınız duraklarda fazla oyalanmayın.
-Alıntı
.
.
.
.
Terazi Kadını,
Sanatsever,Doğasever...
Yeşil ve maviden ilham alan bir biyolog
Sessiz evde tek başıma otururken bile kendimi yalnız hissetmiyordum.Salondaki köknarın varlığı bana böyle anlarda iyi geliyordu.Gidip mutfaktan sürahiyi aldım ve onu suladım.Anneannemin yüzünü okşar gibi yapraklarını sevdim.
Birilerinin saçma iktidar mücadelesi yüzünden,insanlar birbirlerine kavuşamıyor, acılar yaşanıyordu.İnsanların mutluluğu, iktidar oyunları arasında ne kadar da zavallı bir konu haline geliyordu.