Hayat bir yolculuktur.
Mutlu olmadığınız duraklarda fazla oyalanmayın.
-Alıntı
.
.
.
.
Terazi Kadını,
Sanatsever,Doğasever...
Yeşil ve maviden ilham alan bir biyolog
Bir kız çocuğunun büyümesi ne zaman biter acaba? İlk âdet gördüğünde mi, 18 yaşını doldurunca mi,evlenince mi,saçına ilk ak düşünce mi?
Bence hiçbiri değil. Bir kız çocuğu büyümez,kaç yaşına gelirse gelsin asla büyümüş gibi hissetmez kendini.
Ama ben onların sessiz çığlıklarını yükseltecektim. Hem Maya, Hem Ayşe, hem Mari,hem daha resmini bile görmediğim Nadia idim..Hem Müslüman,hem Yahudi,hem Katoliktim.Yani insandım,içim içime sığmıyordu...