Hayat bir yolculuktur.
Mutlu olmadığınız duraklarda fazla oyalanmayın.
-Alıntı
.
.
.
.
Terazi Kadını,
Sanatsever,Doğasever...
Yeşil ve maviden ilham alan bir biyolog
"Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun? Sen insanlara baktığın zaman üniformalar,bayraklar ve din görüyorsun!"
"Peki,sen ne görüyorsun bakalim?"
"İnsan,sadece insan.Seven,acı çeken,acıkan,üşüyen,korkan bir insan."
"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına,ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi İnsanın yüreği karanlık ,kimininki aydınlıktır.Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!"
Bunları ölmeden çok kısa bir süre önce de söylemişti bana
Öğleden sonra okuldan geldiğim zaman bir francala dilimi üzerine sürülmüş tereyağı bizi bekliyor olurdu.O zamanlar ekmek yerine francala denirdi.'Git köşedeki fırından bir francala al,gel.'derlerdi.Şimdi kayboldu bu söz.