Bak, ömrüm eriyor işte
Çocukluk fotoğrafımdaki kardanadam gibi yanı başımda.
Bak, ilkokul talebesi kalbimden
Yine karne parası istiyorlar.
Bir gecekonduda oturuyor kalbim oysa
Yağmur yağdıkça,
Bir gecekondunun damı gibi içine doğru ağlıyor.
"İnsan kaybolmayı ister mi?
Ben işte istedim bayım,
Uzaklara gittim
Uzaklar sana gelmez, sen uzaklara gidersin
Uzaklar seni ister, bak uzaklar da aşktan anlar bayım!"
Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca,
Balkona yorgun çamaşırlar asmayı,
Ki uçlarından çile damlardı.
Güneşte nane kurutmayı,
Ben acılarımın başını,
evcimen telaşlarla okşadım bayım.
Bir pardösüm bile oldu içinde kaybolduğum.
İnsan kaybolmayı ister mi?
Ben işte istedim bayım.
Uzaklara gittim
Uzaklar sana gelmez, sen uzaklara gidersin
Uzaklar seni ister, bak uzaklar da aşktan anlar bayım...