Deniz

Deniz
@dnzbktrk
ⓓⓝⓩⓑⓚⓣⓡⓚ
Anlayabildiğin hiçbir şey sana acı vermez. Bilge, acı çekmez acının öğretmen olduğunu bildiği için. Acı, içinde sana yazılmış bir mektubun saklı olduğu bir şişedir. Farkındalığı yüksek insan acısının şişesini açar ve içindeki mektubu okur. Acı, Yaradandan gelen bir ceza değildir. Acı, kişinin kendisini aşmasıdır. Acı, gelişmektir. Spor sonrası duyduğun kas ağrıları kaslarının geliştiğinin müjdecisidir. Her acıda anlama ve anlamlandırma sınırlarını zorlarsın. Şifresini çözdürene dek sana varlığını hissettiren acı, onun nedenini anladığın anda kesilir. Acı, öğretmendir ve senin mektubu okumanla birlikte onun dersi bitmiştir.
Sayfa 174 - Cezve Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan elinin altındaki nimetler rutinleşmeye başlayınca şükretmeyi işte böyle unutuyordu.
Sayfa 173 - Cezve Kitap
Acı çekmiş olmaktan pişman mıyım? Asla. Gelişmem için bu acı lazımsa hiç tereddütsüz yine amenna derdim.
Sayfa 173 - Cezve Kitap
Uyku yarım ölüm demekken her sabaha sapasağlam uyanmak ne büyük nimetti.
Sayfa 172 - Cezve Kitap
“Hakikat yolu aranmakla bulunmaz. Ama bulanlar ancak arayanlardır.” Beyazıd-ı Bestami
Sayfa 172 - Cezve Kitap