Yaş ilerledikçe dingin bir kabulleniş başlıyor. Gelene, gidene, olana, yiyene ‘olur böyle şeyler’ deyip kendi hayatına bakmaya devam ediyorsun. Senelerin bir önemi yok, yaşadıklarımla büyüyorum.
“Sürekli kitap okuyup film izleyen; kendini geliştirmek için uğraşlarına , hobilerine zaman ayıran insanlar var. Gereksiz tartışmalara dahil olmuyorlar. Kendi kurdukları dünyada mutlu mesut yaşıyorlar. Var böyle insanlar.”