yiğit

yiğit
@doganyigithan
"Bütün zâhiri sükunetime rağmen kafamın içi bir harp,bir ihtilal sahnesi gibiydi ."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Memleketimizin kadın ve erkeklerini, biri diğerini sürükleyen ve taşıyan değil, el ele ve aynı tempoda yürüyen iki mahluk olarak göreceğimiz günün uzak olmamasını dilerim. 17.10.32
Alıntı
"Bu mahluk anlaşılmak ,sevilmek ve bahtiyar edilmek için yaratılmıştır."
Çünkü dünya, alay etmekten başka bir şeye yaramaz.
Alıntı
kendime dünyada bir acı kök tadı seçtim yakın yerde soluklanacak gölge bana yok uzun yola çıkmaya hüküm giydim. Uzak nedir? Kendinin bile ücrasında yaşayan benim için gidecek yer ne kadar uzak olabilir?