D.

D.
@dolcemuse
"Uzun yol öncesinde bir üzüntü çöktü üstüme. İnsan yolun sonunda kendisini mutluluğun beklediğini bildiğinde bile tamamen doğal bu, değil mi?"
Sayfa 480·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ne gelir elden, seven sevdiğinin kaderini paylaşmak zorunda."
Sayfa 486·Kitabı okudu
Edebiyat
"Işığı hak etmedi, huzuru hak etti."
Sayfa 459·Kitabı okudu
Edebiyat
"...korkaklık, hiç kuşkusuz, en korkunç ayıplardan biriydi."
Sayfa 406·Kitabı okudu
Edebiyat
"Kedilere nedense genellikle 'sen' derler, halbuki hiçbir kedi asla kimseyle kol kola girip içki içmemiştir."
Sayfa 368·Kitabı okudu
Edebiyat