Tabloya göre arzu duymak da ne ki? Dahası, insan anında insan olmaktan çıkıp org vidasına ya da benzer bir şeye döner; çünkü arzusuz, iradesiz, isteksiz bir insanın org vidasından ne farkı kalır?
İnsanlar eskiden kan dökmede bir adalet görür ve vicdan azabı duymadan öldürürlerdi, şimdi ise kan dökmeyi iğrenç saydığımız halde, yine de, bu iğrenç şeyle eskisinden çok daha fazla uğraşıyoruz. Hangisi daha kötü?
Ruhumun derinliklerinde acı çektiğime inanmıyor, kendi kendime şaka yollu takılıyordum, ancak yine de acı çekiyordum, hem de gerçekten, sahici bir şekilde.