Döne Alabacak

Döne Alabacak
@done_alabacak22
Sinir,stres çok düşünmek beni Bigün öldürecek tansiyonum yoktu oda çıkmaya başladı. İşte bu yüzden kimseyi artık çekemiyorum. Bize yormayan insanlar gerek. Lanet olsun böyle hayata,zorlaştıran kahpelere’de…
Düşünce
Döne Alabacak
Çok haklısın