Döne Alabacak

Döne Alabacak
@done_alabacak22
Şu söze o kadar inanıyorum ki ;
"Kalbin güzelse ,kaybetsen bile kazanıyorsun."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cemal Süreya, bir kalpten soğumayı ne güzel kadar anlatmış ;
Baktım da sana kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim, kısacası ben sana artık" hiçbir şey" değilim..
Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa, uzun yorgunlukları vardır...
Acıya kahkaha atabilmek sanatsa eğer, ben çok değerli tabloyum
Gitmek gerekir bazen,fazla yormadan,daha çok bıktırmadan .eğer vaktiyse;ardına bile dönüp bakmadan Can yücel