"Beni hemen anlamalısın çünkü ben kitap değilim. Çünkü ben öldükten sonra beni kimse anlayamaz,yaşarken anlaşılmaya mecburum.Ben Van Gogh'un tablosu değilim,öldükten sonra beni müzeye koyamazsınız."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben sana hep üşüyordum,
Çünkü kıştım.
Nakıştım,bakıştım.
İnkar etmiyorum da bunu,
Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım.
Ve lütfen inkar etme;
Sana en çok ben yakıştım .