Doomsoldier

Doomsoldier
@doomsoldier11
Neyse aga kimsede takılı kalmanın manası yok 3-4 sene daha beklerim yazmazsa ben de yoluma bakarım
Doomsoldier
En doğrusu kanka daha ne kadar beklyeceksin..
Reklam