Bizler, ne yazık ki yolunu kaybetmiş bir canlı türüyüz. Durup dinlersek, doğal olan her şeyin, her bir çiçeğin veya ağacın ve her bir hayvanın bize vereceği önemli bir ders olduğunu görebiliriz. Ördeğimizin de bize verdiği bir ders vardır. O da şudur: Kanatlarınızı çırpın, yani hikayeyi boş verin bırakın onu gitsin ve gerçek gücün olduğu tek yere gelin, yani Şimdi'ye...