"Bir zamanlar bende insandim" Bu kitap sadece hikaye anlatmiyor. Bu yasanalarin bir gerceklik oldugunu unutmamak gerekiyor. Biz insanlarin aslinda ne oldugunu ve bu dunya icin ne kadar gerekli oldugumuzu hatirlatmasi gerekiyor. Bizler bir zamanlar insandik belki fakat artik ne oldugumuzu bilmiyoruz. Belki hala adina insan dediyor ama ne kadar var olmayi hakediyor insan irki....
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖