naz

@doughknow·
·
sabitlendi
"Acı çekmek ne demekmiş şimdi anlıyordum. Acı çekmek bayılana kadar dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi.Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi."
Sayfa 169·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Çünkü insanlık tarihi davetsiz misafirleri sevmezdi; kahramanlarını kendi seçer, ne kadar usandırıcı bir çabaya girerlerse girsinler hakkı olmayanları acımasızca gerii çevirirdi; talihin ilerlemekte olan arabasından bir kez düşen kişi, arabaya bir daha yetişemezdi. "
Sayfa 48·Kitabı okudu

naz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
2022 1. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma