Heyyy! ...
Beni tanıyan varmı..?
Down Sendromu genetik bir farklılıktır,
Bir hastalık değildir...
Bilin istedim...
Benim adım DOWN
Siz 46 kromozom, ben 47 kromozomum...
İşte bu bir fazla bana,
Allah tarafından Sevgi diye verilmiş;
Dürüstüm,Kurallara uyarım,
Yardım etmeyi çok severim...
Çevreye, tabita, düşkünüm...
Neşeli ve sempatiğim;
Duygusalım...
Acıma duygum çok gelişmiştir,
Çıkar hesapları yapmam.
Bencil değilim,
Bana asla yalan söyletemezsiniz!
Bende sizin kadar resim yapabilir,
Güzel sanatlara düşkünüm...
Siz bana ne yaparsanız yapın,
Asla kin gütmem...
BEN MELEĞİM...
21 Mart Dünya #downsendromu #farkındalıkgünü +1 farkla