Tutunulacak bi dalı olan insanların sabahlarını merak ediyorum. Mesela nasıl uyanıyorlar? Sigaraya başladığım zaman ilk sabahında ağzımdaki o tuhaf tadla uyandığımda iki şeyin (sigara ve tutunamamak) birbirine benzediğini farketmiştim. Tutunabilenlerin genzinde sabah uyandıklarında o acımtrak his yanıyor mu?