Keşke ölü insanlar ölü kalsa.Neden ben ve içimdeki güzellik ölüler tarafından yönetilsin?
Güzellik canlıdır ve ebedîdir. Lisanlar gelip geçicidir. Ölülerin tozudur.
Buralara nereden geldiğimi biliyorum, gidecek daha çok yolumun olduğunu da biliyorum ve gerekirse dizlerimin üstünde sürünerek de olsa oraya gideceğim.