Çok fazla takipçisi olanı geri takip etmiyorum. Kitap okumayıp, ileti paylaşanları, kısacası, düşünceleriniz ,duygularınız vs benim ilgi alanıma girmiyor. Kitap okumak ve alıntı paylaşmak için buradayım.
En önemli şey, insanın insan olmasıdır…
insanlar, piskopos ya da işçi, Tatar ya da Ukraynalı oldukları için iyi ve kötü olmazlar, insanlar insan oldukları için eşittirler.