Esra evin

Insan hayatının normal amacı dört mevsimde de, yani hayatın dört çağında da fazla hoplayıp zıplamadan yașamak ve son güne kadar hayat kadehinin hiçbir damlasını israf etmemektir: Ağır ağır yanan bir ates, ne kadar șairane olursa olsun șiddetli bir yangından daha iyidir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Basit yașamak çok zor, çok karışık bir iș..
Oblomovkalılar Gönül acılarına da pek inanmazlardı; hayatın uzak bir amac pesinde koșmakla geçebilecegine akıl erdiremezlerdi...
Kendini bașkaları gibi yașamaktan alıkoyan kötü kuvvetin ne olduğunu boșuna aradıktan sonra içini çekti...
Düsünme ve isteme gücü çoktan ve belki de umutsuz olarak felce uğramıștı.