“‘Yaşamak, eskimektir’ dediğim ilk gün, beklenmedik bir şey olmayacağını da fark etmiştim. Belki biraz daha iyi, belki biraz daha kötü. Ama hiçbir zaman beklenmedik değil. İnsan, bekler çünkü, tetiktedir. Beklemediğini söyleyenlerse, en çok bekleyenlerdir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tek şekerli, demli bir çay koy masaya, çok neşeli bir müzik çalsın mutlaka, kapat gözlerini, gülümse, çünkü...
BÜTÜN KADINLARIN KAFASI KARIŞIKTIR, çünkü...
bir gün bir anda, bazı kızgınlıklarını unuttuğunun farkına varacaksın, artık pek düşünmediğini, çünkü artık bildiğini anlayıp, ellerini bir klarnet taksimi gibi uzatacaksın, hâlâ kafan karışık olacak, ama artık bunu seveceksin, sevmelisin de.
KADINSIN...
... BİR ÇİÇEĞİN YANINDAN GEÇER GİBİ YAŞAMALIYIZ ASLINDA.