Ceren

Ceren
@drcg
öğrenci
Tıp Fakültesi
İstanbul
94 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Aşık olmak böyle bir şey miydi? Dinlediğin hikayelerin kahramanlarıyla özdeşleşmek miydi ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak aslında birbirinden kopuk yaşantılar arasında bağlantılar kurmaktır. Bir hatırayı diğerine bir fotoğraf albümü değil yaşayan bir insan bağlar.
“Başka türlü nefes alınmaz.Başka türlü yaşanmaz. Başka türlü aşk olmaz. Yaptıklarımızı olumlayan yasalar buluyoruz; sanırım aklımız böyle işliyor.
Uzağımızdaki her şey biraz olağanüstüdür, olduğundan biraz daha fazladır.
“Bütün tatlar ekşi bütün kokular kesif bütün hisler fani.”