Şu sitedeki insanları bi tek benmi anlayamıyorum?
Öncelikle rastgele insanları takip ediyorlar sırf hepsi GT yapıp takipçileri artsın diye. (zaten çoğu kişinin gt yaptıgını biliyoruz) Sonra bakmışlar takipçiler artmış, artık yavaştan sessizce takiplerini geri çekiyorlar lan biz salak mıyız anlamıyoruz, ne bu yani çocuk mu kandırıyorsunuz? Saçmalıkk. Kardeşim öyle yapacaksan TAKİP ETMEYECEKSİN. Amaç takipçi falan toplamakmı? Git instagrama, facebooka, twittera. Burası kitap alıntıları vs paylaşımları yapılan bi yer. burdamı fan toplayacaksınız? aşırı saçma ve gereksiz.Bunları görmekten bıktım artık ve eminim benim dışımda başkalarıda böyle düşünüyordur. Bidaha söylüyorum KARDEŞİM BÖYLE YAPACAKSAN HİÇ TAKİP ETME DAHA İYİ.
linçleyecekseniz de linçleyin bakalım!