Felsefe, Gerilim, Parapsikoloji ve Psikoloji türlerine aşığım. Psikoloji konusunda okuduklarımın dışında da bilgi ve tecrübe sahibiyim. Ayrıca üzerinde çalıştığım bir roman var. Bir sorunuz olursa çekinmeden yazabilirsiniz.
Kitabı beğendiğimi söyleyemeyeceğim malesef. Oturup güzel bir inceleme yazmaktansa direkt bu cümleyi kuruyorum:
50 kuruş verdiğim psikiyatristimin konuşmaları.
Genelde düşük puan vermem ama dürüst bir şekilde 1/10 neden mi?
Kitabı kapağına göre yorumlamamanız gerektiğini en iyi anlatan kitap bu olabilir.
Oldukça süslü ama içi -bir iki söz dışında- boş bir kitap.
Yapılan bir ton reklam ve bu yüksek puan, ilginç görünen konusu beni bu kitabı okumaya itti.
9 Puan alması gerçekten çok çok çok enteresan.
Sanırım sadece genç wattpad kullanıcıları puan vermiş.
Abartısız bir şekilde söylüyorum ki bu kadar gereksiz ve uzun betimlemeler olmasaydı bu kitap max 150 sayfa olurdu. Hatta 100 sayfa bile olabilirdi. Akıcı anlatımın "A" sı yok. Sıkıcı ve boğucu.
Asıl sorun ve profesyonellikten uzak olan durum betimlemelerin uzun olması değil. Her sayfada 2-3 kez aynı uzun betimlemenin tekrar edilmesi. Aptal değiliz bu kadar çok tekrara gerek yok.
16 yaşlarında romantizm aşığı ve betimleme heveslisi bir genç değilseniz vaktinizi boşa harcamayın derim.
Giriş bölümü fena değildi 5/10
Gelişme bölümü 2/10 olaylar neredeyse bağlantısız, 100-200 sayfada bir, ancak birkaç cümlelik gelişme var. O da şanslıysanız. Ana karakterin her olay karşısında tepkileri hisleri uzun uzun anlatılıyor, bunun dışındaki olaylarda yukarıda bahsettiğim gibi, çok ama çok kısa. Ayrıca vermesi gerektiği havayı veremiyor kitap. En azından bir yetişkin için. Uzun olmasına karşın veremiyor.
Sonuç 0/10 çünkü ortada bir sonuç yok.
Sanırım birçok kitaptan oluşan bir seri olacak, gereksizce aynı şeyleri her sayfada defalarca tekrar eden bir kitap olmasaydı, serinin 4-5 kitabı 1 sağlam kitap edebilirdi.
500. Sayfa da bile belki 1000.Kez uçurum mavisi gözlerinden ve onu nasıl etkilediğinden uzun uzun bahsediyor.
(Sadece betimlemeler değil, diyaloglar için de durum maalesef böyle.)
Benim için tam anlamıyla hayal kırıklığı ve vakit kaybıydı, okuduğum en kötü kitaptı
Genelde düşük puan vermem ama dürüst bir şekilde 1/10 neden mi?
Kitabı kapağına göre yorumlamamanız gerektiğini en iyi anlatan kitap bu olabilir.
Oldukça süslü ama içi -bir iki söz dışında- boş bir kitap.
Yapılan bir ton reklam ve bu yüksek puan, ilginç görünen konusu beni bu kitabı okumaya itti.
9 Puan alması gerçekten çok çok çok enteresan.
Sanırım sadece genç wattpad kullanıcıları puan vermiş.
Abartısız bir şekilde söylüyorum ki bu kadar gereksiz ve uzun betimlemeler olmasaydı bu kitap max 150 sayfa olurdu. Hatta 100 sayfa bile olabilirdi. Akıcı anlatımın "A" sı yok. Sıkıcı ve boğucu.
Asıl sorun ve profesyonellikten uzak olan durum betimlemelerin uzun olması değil. Her sayfada 2-3 kez aynı uzun betimlemenin tekrar edilmesi. Aptal değiliz bu kadar çok tekrara gerek yok.
16 yaşlarında romantizm aşığı ve betimleme heveslisi bir genç değilseniz vaktinizi boşa harcamayın derim.
Giriş bölümü fena değildi 5/10
Gelişme bölümü 2/10 olaylar neredeyse bağlantısız, 100-200 sayfada bir, ancak birkaç cümlelik gelişme var. O da şanslıysanız. Ana karakterin her olay karşısında tepkileri hisleri uzun uzun anlatılıyor, bunun dışındaki olaylarda yukarıda bahsettiğim gibi, çok ama çok kısa. Ayrıca vermesi gerektiği havayı veremiyor kitap. En azından bir yetişkin için. Uzun olmasına karşın veremiyor.
Sonuç 0/10 çünkü ortada bir sonuç yok.
Sanırım birçok kitaptan oluşan bir seri olacak, gereksizce aynı şeyleri her sayfada defalarca tekrar eden bir kitap olmasaydı, serinin 4-5 kitabı 1 sağlam kitap edebilirdi.
500. Sayfa da bile belki 1000.Kez uçurum mavisi gözlerinden ve onu nasıl etkilediğinden uzun uzun bahsediyor.
(Sadece betimlemeler değil, diyaloglar için de durum maalesef böyle.)
Benim için tam anlamıyla hayal kırıklığı ve vakit kaybıydı, okuduğum en kötü kitaptı
Genelde düşük puan vermem ama dürüst bir şekilde 1/10 neden mi?
Kitabı kapağına göre yorumlamamanız gerektiğini en iyi anlatan kitap bu olabilir.
Oldukça süslü ama içi -bir iki söz dışında- boş bir kitap.
Yapılan bir ton reklam ve bu yüksek puan, ilginç görünen konusu beni bu kitabı okumaya itti.
9 Puan alması gerçekten çok çok çok enteresan.
Sanırım sadece genç wattpad kullanıcıları puan vermiş.
Abartısız bir şekilde söylüyorum ki bu kadar gereksiz ve uzun betimlemeler olmasaydı bu kitap max 150 sayfa olurdu. Hatta 100 sayfa bile olabilirdi. Akıcı anlatımın "A" sı yok. Sıkıcı ve boğucu.
Asıl sorun ve profesyonellikten uzak olan durum betimlemelerin uzun olması değil. Her sayfada 2-3 kez aynı uzun betimlemenin tekrar edilmesi. Aptal değiliz bu kadar çok tekrara gerek yok.
16 yaşlarında romantizm aşığı ve betimleme heveslisi bir genç değilseniz vaktinizi boşa harcamayın derim.
Giriş bölümü fena değildi 5/10
Gelişme bölümü 2/10 olaylar neredeyse bağlantısız, 100-200 sayfada bir, ancak birkaç cümlelik gelişme var. O da şanslıysanız. Ana karakterin her olay karşısında tepkileri hisleri uzun uzun anlatılıyor, bunun dışındaki olaylarda yukarıda bahsettiğim gibi, çok ama çok kısa. Ayrıca vermesi gerektiği havayı veremiyor kitap. En azından bir yetişkin için. Uzun olmasına karşın veremiyor.
Sonuç 0/10 çünkü ortada bir sonuç yok.
Sanırım birçok kitaptan oluşan bir seri olacak, gereksizce aynı şeyleri her sayfada defalarca tekrar eden bir kitap olmasaydı, serinin 4-5 kitabı 1 sağlam kitap edebilirdi.
500. Sayfa da bile belki 1000.Kez uçurum mavisi gözlerinden ve onu nasıl etkilediğinden uzun uzun bahsediyor.
(Sadece betimlemeler değil, diyaloglar için de durum maalesef böyle.)
Benim için tam anlamıyla hayal kırıklığı ve vakit kaybıydı, okuduğum en kötü kitaptı
3/10 peki neden ?
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum kitabın sosyal medyada çok reklamı yapıldı bende bu reklama kananlardanım. Kitabın basımdan çıktığı gün 10/10 verenler vardı hala anlamış değilim.
1. Bu kitap yaklaşık 9 kitaplık bir serinin ilk kitabı olarak yazılmış bir fantastik kitap(!). İlk kitaba göre oldukça düşük kaldığı kesin çünkü kitapta neredeyse bir olay yok.
2. Kitap bize başka bir dünya yaratıyor ancak bu dünya hakkında çok az bilgi veriyor bu yüzden fantastik türüyle 2 3 cümle haricinde uzaktan yakından alakası yok. Yaratılan dünya bize doğru düzgün anlatılmıyor.
3. Betimlemeler. Aşırı sıkıcı ve boğucu hatta sürekli tekrar tekrar eden betimlemeler okumak istiyorsanız tam size göre. 500 sayfalık kitabın 250 sayfası betimleme(abartmıyorum). Bir yerden sonra o kadar sıktı ki yüzeysel okuyup geçmek zorunda kaldım.
4.Kitapta sürekli tekrarlar var. Karakterin fiziksel özelliklerini (örneğin mavi gözlü kaslı olması) her sayfada vurgulaması artık bi yerden sonra sıktı. Karakterin ne diyeceğini bildiğimden atlayarak okuyabildim çoğu yeri.
5.Başlangıç kitabı olarak çok zayıftı çünkü bir olay yoktu.200 sayfada bir olay oldu resmen bu kadardı. Kitap size bir şey vermiyor 500 sayfa saçma gereksiz bir tartışma okuyorsunuz.
6. karakterler arası diyaloglar. Karakterlerin arasında o kadar gereksiz ve anlamsız diyolaglar var ki ve o kadar tekrar ediyor ki her 50 sayfada bu diyalogları tekrar okuyabiliyorsunuz.
Ben kitabı beğenmedim. Beğenenlere saygım var tabi ki ancak bu kadar olumlu yorumu anlamış değilim. Gereksiz tartışmalar sürekli tekrarlar ve içinize sinmeyecek bir kitap isterseniz alabilirsiniz.