E.D.

E.D.
@drmzens

E.D.

, bir kitap okudu
3/10
·30 syf.·
2017 2. kitabı
Stefan Zweig
6.1/10 · 1.069 okunma
Reklam
Yalnızlık koksa da kalbim, Kalabalıklar eksilmiyor kafamdan Yığınlar kovalıyorum beynimde
Sayfa 35·Kitabı okudu
Kelebeğin hayali gibiydi,seni bir kez düşlemek.....
Sayfa 25·Kitabı okudu
.................... Daralıyordu kalbim,sıkışıyordu hüznün aynalarında Geliyordu efkarım,yapışıyordu benliğimin duvarlarına Sokakları sapa,yolları eğriydi bu yürüyüşümün ............
Sayfa 17·Kitabı okudu

E.D.

, bir kitap okudu
7/10
·74 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 20 Şubat 2017 00:00
·
2017 1. kitabı
Mehmet Durmaz
9.4/10 · 25 okunma
Reklam