Evrensel bir karakter seçip bu modelin üzerinden bir kişinin bütün davranışlarını yorumlayıp sınıflandırıyorlar ve yeterince eğip bükemezlerse insanları ikiyüzlülükle suçluyorlar.
Araştırmanız gereken, insanların sizin hakkınızda nasıl konuştuğu değil, sizin kendi hakkınızda nasıl konuştuğunuzdur.Kendi kendinizden çıkın ve önce kendinizi karşılamak için hazırlanın.Kendini yönetmeyi bilmeyen insan, kendiyle gurur duymaz.