"Dile getirilmeyen duygular asla kaybolmaz; onlar diri diri gömülürler, ta ki çok daha zararlı bir biçimde yeniden ortaya çıkıncaya dek bekler dururlar içimizde!.."
Her şeyden üstün tuttuğumuz gururumuz, bencilliğimiz, hoşgörüsüzlüğümüz, anlayışsızlığımız, nefretimiz, kinimiz bize ve çevremizdekilere ne kazandırıyor zulümden, işkenceden ve mutsuzluktan başka ki bunlardan bir türlü vazgeçemiyoruz?
"Nasıl bir anne-babaya sahip olduğumuz o kadar da önemli değil çünkü onları seçmek bizim elimizde değildi.
Ama nasıl bir anne-baba olacağımız çok önemli çünkü bu seçim bizim elimizde."