Yaşananların bitiş noktasına gelindiğinde, ileriyi görüp yeni bir yol çizebilmek!
Doğru olan buydu belki de.
Ama o yaşananları yok saymak mümkün müydü? Yanlışların üstü çizilirdi. Üstü çizilecek bir yanlış yaptığına inanmadığı gibi, yaşadığı hiçbir şeyden pişmanlık duymuyordu Tacettin.