İnsan dünyaya gelmenin manası neydi?Bu hayatın bı manası olmak icap ederdi .İnsan dünyaya sadece yemek , içmek,koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı .Daha büyük insanca bı sebep lazımdı lakin tembelliğe alışmış olan kafası bunu bulamıyordu ...
Söyle hangi ilim,hangi şiir,hangi aşk ,hangi devlet bu manzaradan daha güzel daha muhteşemdir? Buna rağmen burnumuzu kaldırmadan bozuk kaldırımlarda yürüyüp gitmeye devam ediyoruz .