Eda

Eda
Aslında burada en sevdiğin söz yazıyor, sadece zihnini yokla.
Kafamın İçi
Antarktika
308 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Odamı topladığımda beynimdeki dağınıklık daha çok beliriyordu sanki, bu yüzden odam hep dağınıktı. Bu dağınıklığın içinde beynim kendini daha derli toplu hissediyordu. Bu da kendimi kandırma yöntemlerimden sadece biriydi.
Edebiyat
Reklam
Yıldızlara hakaret gibiydi gözlerindeki ışık
Edebiyat
Hayatımda ilk kez katıldığım ve asla inanmadığım kitap çekilişini kazanmışım, umarım hayattaki tüm şansım buraya gitmemiştir 😅 Teşekkürler İlknokta.com 🌺🌺
1000Kitap
Balkonda kahvaltı yapma mevsimi gelmiş 🥰
Hayat
Bugün hava benden bile güzel 😂
Hayat
Reklam