Duran

Duran
@duranbaris
Düşünmeden, düşünemediğimi yazıyorum.
İnsan bir yere ait olduğu sürece hayattadır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamın hiç bir anlamı yok. Anlamlılaştır.
Determinizm mutlak olan olsa dahi ego ve kibirden muğlaktır.
Aşık olduğumuz için mi midemizde kelebekler uçar? Yoksa midemizde kelebekler uçtuğu için mi aşık olduğumuzu düşünürüz?
Yarının dününü yaşamaya çalışarak geçen bir ömür... Dilekolay... Dilekolay bir an, nasılda hızla geçmişti bu an. Hayatta olduğumu bile anlayamadan. Belkide budur anı değerli kılan. Farkına bile varamadan. Yinede yaşanılanlara rağmen yaşanılandan ötürü mutlu olabilmeli insan. Nede olsa artık hepsi yaşanılandır. Geçmiştir... Veya geleceğin geçmişidir...