Yarının dününü yaşamaya çalışarak geçen bir ömür... Dilekolay... Dilekolay bir an, nasılda hızla geçmişti bu an. Hayatta olduğumu bile anlayamadan. Belkide budur anı değerli kılan. Farkına bile varamadan.
Yinede yaşanılanlara rağmen yaşanılandan ötürü mutlu olabilmeli insan. Nede olsa artık hepsi yaşanılandır. Geçmiştir... Veya geleceğin geçmişidir...