Kitap iyiydi sonlara doğru baya aktı gitti başta kitaba girmekten zorlandım ama bu konudan değil, yazar iyi işlemiş sadece kitabın yazı düzeni küçüktü bi tık alışmam zor oldu ama alışınca su gibi aktı gitti. Daha uzun olsa daha güzel bile olurdu yan karakterleride merak ettim ben. 5/4.5