Dark romance hakkını veren kitaplardandı. Kitap şiddet sahneleri içeriyor ona göre okumanız tavsiye edilir. Kız karakterimiz o kadar yaşadığı istismara rağmen çok güçlü davrandı asla pes etmedi ve ona yaşatılan her şeyin bedelini ödetti. Erkek karakter şimdilik iyi biri gibi gözüküyor ama bence 2. kitapta belli olacak. Konusu kısaca kızımız kaçırılıp satılıyor ve 2 yıl şiddet görüyor daha sonra eve bir yabancı gelmesiyle işler değişiyor. 5/5
kitabı sevdim güzeldi tam bir mahalle kurgusuydu. Önce günümüzü sonra geçmişi okuyoruz. Karakterler bu hale nasıl geldi aşırı meraklıyım. Konusu kızımız yıllardır oğlanımızı seviyor oğlanınız şükürler olsun öğreniyor arada gizemde var mis gibi bir kitap alın okuyun. Ayrıca yan karakterede yer vermesi çok güzel çünkü onlarda merak uyandırıyor. Ayşe üzümlü kekim sen iyisin ama kocanda adam çıktı. 5/4.5