Her zaman "aşka kapılmak" teriminden nefret etmişimdir. Kapılanan bir şey yoktur. Aşk içine yuvarlanıp dibine çarptığınızda tek başınıza, paramparça ve yarı canlı kaldığınız kör bir kıyı gibidir.
İnsanların kedilere besledikleri hislerin - ve tabi kedilerin insanlara verdikleri tepkilerin - o kişinin karakteriyle ilgili ciddi bir veri olduğuna inanırım.