Duygu Aşık

yürümek ve yaşamak
Uzmanlaşmamızın, bilgi edinmemizin değer görmemizle eşleştiği şu zamanda; masa başına, iş başına, bazı yerlere çakıldık. Ve hepsinin bir karşılığı oldu yaşantılarımızda, zamanımızda. Kaybettiğimiz her şeyi değil ama bazı şeyleri geri çağırabiliriz. Bütünü hissetmeyi çağırabiliriz, yürüyerek.  … Yazının tamamı duygubirazuyku.blogspot.com/2024/09/yurumek... . #duygubirazuyku @duygubirazuyku
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazmak ve Yaşamak
Yazmak ve Yaşamak 📝🐌 ‘Hayat ve ben’ arasındaki devinimde yazmak, bir araç haline geliyor. Bir başka açıdan ise, ‘ben ve ben’ arasındaki devinimde yazmak! Yazmak, kendimizle bağlantı kurmamıza olanak tanıyor. Peki, nasıl yazacağız? … Yazının tamamı duygubirazuyku.blogspot.com/2024/09/yazmak-... @duygubirazuyku #duygubirazuyku
Esenlik
yürümek adım adım, erling kagge
Yürümek
Sanatçının Yolu Oyun Grubu
Bu bir davet! Detaylar şurada: instagram.com/p/C0Wz3F2oI79/?... Geçmiş incelemelerimde kitap hakkında görüşlerimi bulabilirsiniz.