petunya

petunya
@dvrnblt
dünyanın dört mevsimi var dedi meczup, içimin bir tane!
İnsanın her şeye bu kadar alışan bir varlık olmasını aşamıyorum. Doğuma alışır, ölüme alışır önce hasret çeker sonra kavuşur, varlığına alışır, güzel olana alışır, güzel olmayana alışır, savaşa bile alışır. Geldik ve gidiyoruz bu dünyada sinemize yük olacak, buna da alışılmaz diyeceğimiz hiçbir şey yok..
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Tolstoy der ki, "Kalbin yetmiyorsa sevemeyeceğin insanı yorma.. cesaretin yoksa yürüyemeyeceğin yola çıkma."
Sevmek elbette güzel, ama sevilmenin ruha iyi gelen bir tarafı var..
Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek?..
Sayfa 13 - kültür yayınları·Kitabı okudu
Kalbe şifa Allah'tır. Başka kapıda bekleme..