petunya

petunya
@dvrnblt
dünyanın dört mevsimi var dedi meczup, içimin bir tane!
"İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur.."
Reklam
Kendini arayan, yitirmeden bulamaz..
Dünya iyi mi, kötü mü, dünyada yaşamak çile midir, sevinç mi, bir yana bırakalım, belki önemli değildir bu o kadar..
Hiç kimse bir başkasının yürüdüğü yolda ne kadar ilerlemiş olduğunu göremez..
"Fark etmek acıydı ama gerekliydi.."